kuligastesofi

Den omtänksamma lappen

Kategori: Kuligt

Nu när jag äntligen är friskförklarad från vinterkräksjukan (peppar peppar hoppas det var första och sista för detta året). Den andra sjukan jag har blir aldrig bättre men det gör ingenting, det är den som gör mig så otroligt rolig! Ville bara avrunda alla mina vänners kväll med att dela med mig av den roliga lappen som jag möttes av imorse utanför toalett-dörren. Jag dog lite av skratt faktiskt. Vet inte om det var för att det var någon jag känner som skrivit den eller om den bara var lite rolig rakt av. Avgör själv!

Det man kan göra själv för att slippa eländet enligt "Aktuellt" är att tvåla händerna ofta. Handsprit hjälper inte. Så skit i det. Man kan ju förstås ha en i fickan för känslans skull...men det är då en falsk trygghet.




(OBSERVERA! Detta var ett falsklarm så personen som skrev lappen är fri från smitta.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: