kuligastesofi

Fest-Överlevnads-kitet!

Kategori: Skönhet

Nu är det dags att efter en liten "blogg-semester" börja igen.
 
Medans jag bloggar har jag en avföringsliknande smet i mitt ansikte. Man måste ju pyssla om sig ibland.
 
 
Den här masken var nice. Det var en värmande mask, hur det nu går till? Tony sa att det var att kemikalierna som reagerade med varandra. Jag vet inte vad jag vill tro, men detta var nog dagens händelse för mig.
 
 
På tal om händelser så var det personalfest i fredags och det var en U-N-D-E-R-B-A-R fest! Jag har inte tränat mina magmuskler på väldigt länge, men en lyckad fest kan riktigt göra susen.
 
Sötnosen Petra och jag drog igång rejält på bussen dit, utan så mycket sprit i kropparna. (Vi är bara som vi är)
 
 
Petra är en fiffig flicka. Hon hade allt viktigt samlat i sin cigg-ask. (trodde hon ja)
 
Detta triggade såklart mig, för jag brukar aldrig veta när man ska sluta. Det finns liksom ingen off-knapp på min rygg. Men det är därför allt brukar blir så himla skoj!
 
Jag tyckte iallafall att det saknades en del saker i asken och det var nu som "Fest-Överlevnads-kitet" började ta form. 
 
Läppstift, tändare, en stor fet tampong och 2 cigaretter.
Läppstift, tändare, en stor fet tampong, 2 cigaretter, nagelklippare och citrondoftande våtservett (som alla trodde var en kondom btw).
 
 
Ja jag visar inte samtliga steg för då somnar ni. Här är det kompletta överlevnadskitet och alla älskade det. ALLA!
 
 
Alla ville posa med det och många stoppade tandborsten i munnen. (en tandborste som tillhör mig råder jag er att inte stoppa i munnen)
 
Kitet utvecklades under kvällen och vissa saker byttes ut och lades till...
 
Har man stora finnar/innebrännare så kan man dölja dem genom att göra dem till födelsemärken kom jag på. 
 
Jag och Angelica poserar med vår kedjemustasch.. Jag valde ut de mest normala bilderna som vi tog för att inte skada er för mycket. De andra går knappt ens att ha kvar i mobilen. (Angelica förstår)
 
 
På bussen hem med "Mitt lilla hjärta".
 
Lägg märke till att mina naglar växte under kvällen. Ibland får man fuska lite med click-on, click-off-metoden. ni killar som läser kan bortse från tidigare mening för det är saker ni aldrig ska förstå er på.
 
 
 
 
 
 
Peace out från Bajja-Maja.
Simma aldrig lugnt - var supergalen!
 
 
 

Kommentarer

  • petra säger:

    ha ha ha, å så va de ju bara din fantastiska väska som fattades, tänk va många saker det hade fått plats i den, ha ha ha ha ha

    Svar: Jaaa jag vet! Fan att ingen peppade mig att ta med den...men nästa gång kommer den med. HAHAHA
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-11-27 | 23:52:34

Kommentera inlägget här: