kuligastesofi

Tvåvåningshus uthyres billigt!

Kategori: Kuligt

Finns det någon i min bekantskapskrets som söker en bostad möjligtvis?
Jag har nämligen varit byggherre vid ett stort byggprojekt idag. Objektet är ett fräscht tvåvåningshus med stor balkong och mysigt utedass. Inflytt i årsskiftet.
 
Så här smaskigt kunde det sett ut! Men ack nej. Detta var bara vad vi strävade efter.
Vet inte vad som gick fel? Eller vet vi det?
 
Ett smalt och mycket ostabilt pepparkakshus har tagit sin form! Vi nådde inte ens halvvägs till vårt mål.
 
Mitt/vårt hus liknade ju inte alls huset på bilden.
 
Alla linserna var inte riktigt som de skulle heller. De gick dock att äta.
 
Spritssmeten blev för lös. Såg bara ut som en avdankad pung, alternativt en använd kondom. 
 
Här är huset med tillhörande utedass. (Baksidan visar vi ej för den orkade vi inte spritsa.)
 
Fy fan vad myspysigt. Tror jag själv flyttar in.
 
Tack för idag!
 
Detta var inte det förbjudna inlägget jag skrev om att jag skulle skriva igår. Det kommer, har bara inte hunnit fixa med det än.
Hm det där lät kryptiskt och bra!?
 
 
GODNATT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: