kuligastesofi

BARNFÖRBJUDET

Kategori: Kuligt

Eftersom jag frestade er med en bild på en bröstklyfta den 29/11 (då det handlade om vitlök, förlåt så mycket) så ska jag självklart lyfta ämnet idag.
 
 
 
Bröst
 
Alla älskar vi bröst redan från det att vi föds. Bröst är livets källa. Den första maten vi får i oss är mjölk från mammans bröst (den tanken är lite läskig för många) så det är väl inte så konstigt att vi avgudar bröst, både killar och tjejer. 
 
Bilder säger mer än ord så jag tänkte inte förskriva mig idag.
 
 
 
Är de inte perfekta...
 
 
...opererar vi dem direkt och det är faktiskt mycket bra i vissa fall att det alternativet finns för allas trevnad och välbefinnande.
 
 
 
Vissa går lite längre än andra...
 
 
...och en del ska ALLTID vara värst! (fy f..vilka bölder)
 
 
Men jag föredrar ändå midjebröst...
 
 
 
 
...eller inte. Less is always more.
(Kolla nu på bilden nedan i minst 20 sekunder utan att blinka så återställs ögonen igen, ifall de andra bilderna bränt fast för hårt på era arma näthinnor)
 
 
Är ni sugna på något uppfriskande så finns det ett café i England som säljer glass gjord på pastöriserad bröstmjölk. Coooolt och nytänkande!
 
 
Ha en trevlig söndag.
Simma aldrig lugnt, be crazy!
 
 
 
 
 
 
 
(Bröstbilderna är lånade från Googles sökmotor)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: