kuligastesofi

Trekant varje dag!

Kategori: Kuligt

Systern jag aldrig haft!
 
Tänk om jag hade en syster!
En siamesisk syster vars huvud växte ut lite gulligt från min axel. 
Jag skulle vara så himmelskt glad för henne.
 
Vi skulle få göra allt tillsammans. Vara riktigt tighta.
 Hon skulle heta Svetlana och jag Sofi.
Hon skulle ha bruna ögon och mina var blå.
Hennes ögonbryn skulle vara tunna och mina mycket buskigare. 
Åh vad vi skulle ha kul.
Lika som bär.
 
 
Om jag inte skulle orka en hel pepparkaka själv så skulle det vara lätt att dela med sig.
Och om det var något äckligt skulle jag bara tvångs-spotta över det i Svetlanas mun.
Kan hända att jag skulle få en dansk skalle då och då men vem bryr sig, så länge man slipper äta något äckligt.
 
 
Den lycklige killen väljer en brutta men får två "på köpet". En lättillgänglig trekant varje dag. (till er snuskisar)
 
 
Tittut!
 
 
 
Jag uppmanar er; simma aldrig lugnt, löp amok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: