kuligastesofi

Nattlig operation

Kategori: Skönhet

Inatt vaknade jag för att byta blöja...ja inte på mig själv då. När jag satte ner foten på golvet, för att ta en färsk blöja, kände jag att det stack till precis som det gör när man får en nål instucken i skinnet. Det gjorde väldigt ont och det kändes ingenting när jag gick och la mig och inget under dagen heller. Jag trodde detta var en mardröm men det var det tyvärr inte. Jag hade fått som jag kallar det "akut nattnageltrång". Jag har klarat mig ifrån det hittills i mitt liv. Har alltid fått det på dagtid innan. Så det var bara att rota fram nagelsaxar och klippare och liknande skit och sätta mig på operationsbordet (toaletten), trött som ett åbäke. Kände mig lite som den där åsnan på V-blomman...IIIIÅÅÅÅÅHHHHH.
 
Det syns inte så mycket på bilden men fy vad det stack!
(Eller som Angelica skulle ha sagt "satans ballar" vad det stack.)
 
 
För att undvika att bli drabbad av nageltrång eller ännu värre "akut nattnageltrång" gör som på bilden.
Klipp rakt av! Helst med en rak nagelsax. Ha stora, rymliga skor. Så jag som har storlek 40 ska ha 45.
 
 
 
 
Hoppas alla slipper denna hemska åkomma nu så här i juletid. Jag var frestad att lägga upp nageltrångsbilder MEN ni blir förskonade (denna gången). Hittade faktiskt en hel del riktigt groteska varianter. Vill ni se så är det bara att själv googla "nageltrång". Jag kan ju säga att jag googlar helst inte på det igen hoho. Fy fän.
 
 
Om ni tyckte nagellacket på min fot var läckert så är det detta jag använt.
Jag älskar glitter och glamour! Och det vet jag att ni också gör.
 
 
Jag avslutar med en förhoppningsvis vackrare och fräschare del av mig än den första.
 
Puss mina gurkor!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Nageltrång är inte att leka med, satan vad ont det gör. Jag tackar även ödmjukast för att du skona mig från bildregnet.

    Svar: men googlade du det? fy fäään vad äckligt. Vissa hade hål i tårna..liksom urgröpt som en krater.
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-12-23 | 22:11:01
  • Maria säger:

    Nääää jag googlade inte det. GOD JUL på dig min underbara tokstolla.

    2012-12-24 | 12:43:52

Kommentera inlägget här: