kuligastesofi

Den förbjudna videon

Kategori: Barnförbjudet

Ok! Världen är full av idioter men det visste ni väl redan?
Snälla släpp Jante och shaka loss med mig! Njut, var galen och glad. 
 
Gillar ni låten så köp skivan! Artist Rihanna. Den underbara låten som går på repeat här hemma "Diamonds". (Obs det är inte hela låten som är i klippet)
 
Jag tyckte också det var relevant att ändra om videon eftersom alla vet vi att hästar inte finns.. Om ni sett hennes video så förstår ni direkt.
 
Här är den enligt mig assnygga videon som någon anmälde på Facebook.
Synd (eller ändå tur) att jag inte vet vem bara, för då hade den individen fått göra sig obehagligt bekant med den svarta konen från Taboo insmord i grovsalt. Yeah yeah.
 
Videon är filmad och redigerad av Tony Köhrsen.
 
 
 
Nästa inlägg ska handla om ytterligare ett förbjudet ämne! Hoppas ni längtar, för det gör jag :)
 
Puss på er

Kommentarer

  • Tony säger:

    Grymt snygg video med snygg tjej.. Se och njut. Vi gjorde ett bra jobb.

    Svar: oh yeah! We made magic :)
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-12-14 | 23:05:31

Kommentera inlägget här: