kuligastesofi

Men va fan

Kategori: Allmänt

 
 
Nu är det snart jul och mina julkänslor börjar ta över min kropp. Jag smyglängtar redan. Tända ljus, glögg och allt det där ubermysiga och lite sliskiga. Jag får ju aldrig julklappar eftersom jag sällan är snäll nog, men det gör inget, sitta i tomtefars knä räcker gott och väl för att hela året + nästkommande år ska vara räddat.
 
Jag köpte hem en burk med pepparkakor igår för att fira in den kommande julen. Idag skulle jag sitta och gnaga på dem TÄNKTE jag! Pepparkakor är nog den godaste kakan jag vet förutom ballerina som är absolut på toppen (eller hur Maria!?).
 
 
 
230 grams of My preeeecious...kolla in mitt fräcka Gollumöga! (riktigt nice och faktiskt inte photoshopat)
  
 
 
Ohh vilken lycka, riktigt smaskigt. Nam naaaam nam.
  
 
Men va faaan, någon har hunnit före....som alltid. Så kvällen avslutas med en torr halväten skorpa.
 
 
 
Vad hade ni gjort i detta läge?
 
Jag funderar på att ringa Anticimex imorgon för detta måste vara något slags ohyra och därmed ett klockrent fall för dem! Tänk så har vi en liten orange, sötsugen mini-krokodil som går rundor och äter upp -->bara<-- det som är gott i våra köksskåp... läskigt värre och så jäkligt störigt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: