kuligastesofi

Jag är egentligen inte så hårig

Kategori: Allmänt

Har ni tänkt på att vi lägger mer mycket tid på att ta bort diverse kroppshår från våra kroppar.

Jag är av det hårigare slaget....såklart. På huvudet är det helt ok, där vill man ha mängder och tjockt. Så även ögonfransar och nu också ögonbryn. Man smetar på alla möjliga tillväxtsmörjor och oljar in huvudet med ricinolja..

Jag har ikväll testat hur min redan kraftiga hårväxt skulle kunna reagera om jag tillsatte någon form av preparat. Resultatet finns på bild. Provade även hur det skulle bli om jag smörjde kinder och haka....men jag rekommenderar faktiskt mig själv att spara pengarna till bättre ändamål eftersom jag inte tycker mig klä i varken unibrow eller skägg.


Plus i kanten för att jag kände mig väldigt ohårig efter testerna.
Och sedan märkte jag att man höll värmen otroligt bra, speciellt under flskbens-skägget.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: