kuligastesofi

Ikväll blev jag av med oskulden...

Kategori: Allmänt

....blogg-oskulden genom att skriva mitt första skittråkiga och ointressanta inlägg.
 
Jag tror ingen kommer läsa min blogg. Kanske möjligtvis min mamma, Elin, Maria och Gabbe (om han nu kunde läsa dvs) 
 
Anledning till skapandet av bloggen är att jag aldrig själv läser bloggar och jag hatar bloggar MEN jag har dock läst en blogg som är bra, eller egentligen två. De är dock väldigt olika. En är mer seriös än den andra om vi säger så. 
 
Habba habba zutt zutt nu har alla redan somnat.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Detta var ju helt oväntat. Eller kanske inte, haha:-) Klart att jag kommer följa dig. Ser redan fram emot en ny uppdatering. Puss på hakan

    Svar: Gud vilken tur! En läsare :) en som var förutspådd dessutom wawa wiiiwa :D Puss
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-22 | 15:58:15
  • Elin säger:

    Hahaha älskade Sofi!!! Sluta aldrig blogga!!!! Puss

    Svar: Min älskade Elin, måste säga detsamma! Så många gånger jag suttit och skrattat till din blogg! Puss på knorren
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-22 | 21:25:19
    Bloggadress: http://elinbloggar.webblogg.se
  • Petra M säger:

    Räkna med mej snygging, tänk på att jag behöver livas upp lite här hemma :-)

    Svar: TACK Petra!!! <3 Jag tror jag har en del roliga saker att dela med mig av :)
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-22 | 22:24:40

Kommentera inlägget här: