kuligastesofi

Hygienrutin

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag och jag tänkte undervisa kort i hygieniska procedurer.
 
Jag var för ett tag sedan inne på YouTube och tittade runt på lite klipp. Allt finns där, så också hur man håller sin hygien på rätt sätt. Det finns en massa tjejer som lagt upp klipp på riktigt avancerad och framförallt tidskrävande hygienhållning.
 
Titta och njut.. här är en av de renliga tjejerna.
 
 
 
 
 Här kommer i korthet min rutin.
 
Här nedan ser ni mina redskap som är multifunktionella. Dvs jag kan använda dem även i köket. 


Jag använder borsten under armarna och andra ställen som ska rengöras ordentligt...man måste komma ihåg naveln och bakom öronen.
 
 
 
Sen tar jag rivjärnet och rabbar upp ansiktet. Just för att bli av med ALLA döda hudceller...
 
 
Som ni vet är denna proceduren sååå lång och tråkig så resten kan ni själv fantisera om..
 
 
 
Sist men inte minst steriliserar jag hela kroppen med klorin för att få den äkta rena känslan!
 
 
 
 
 
 
Allt för idag! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag har också en sån borste, använder även den till tänderna, och sugproppen till rumpan.
    Förresten du tar ju inte bort dom döda hudcellerna med rivjärnet utan dödar nya... bara så du vet! Jag brukar lösa det genom att rabba bort dom nydöda hudcellerna tills hela huvet är borta =) bara ett tips!

    2012-10-26 | 21:14:31

Kommentera inlägget här: