kuligastesofi

Hur ska detta gå?

Kategori: Allmänt

 
 
 
Nu går jag in på min andra dag som stjärnbloggerska. Jag går in för detta. Med mina 0 st läsare idag (än så länge) har jag inte tappat stinget alls.
 
 
Jag har nu gått igenom olika faser:
 
Förberedelsefasen - ska jag, eller ska jag inte blogga?
Bestämmelsefasen - jag vill för jag hatar bloggar!? man behöver inte förstå allt...
Uppstartningsfasen - det tekniska som höll på att få mig att slita av mig håret
Klimax - första inlägget dvs blogg-oskulden
 
Och nu har jag kommit in i den jobbigaste fasen av dem alla!
 
Tankefasen - kommer jag få en stalker?
 
 
 
 
Här blir han besatt av mig....
 
 

Här skrattar han till och fy bävern vad läskigt, killen har tryckt mycket godis i sina dar.
 
 
 
Det kan vara en kvinna också. Isåfall är det Ursula. En fet, ful, lila, avundsjuk sugga.
 
 
 
Men om jag kan önska stalker så hade den här snuskiga, pårökta tomten vunnit mitt blogg-hjärta...
 
 
Än så länge tror jag inte att jag är i riskzonen, med mina 0 läsare per dag, men man vet aldrig bakom hörnet kanske tomtefar lurar.
 
 
 
 
tårgas ;)
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Nu har jag lagt din blogg som favorit det innebär att jag kommer vara inne här och glo en miljon gånger om dagen så nu ser du faaan till att uppdatera ofta!!!!! Grispuss

    Svar: Jag vill lägga till din blogg med ;)
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-22 | 21:29:11
    Bloggadress: http://elinbloggar.webblogg.se

Kommentera inlägget här: