kuligastesofi

Har du fotsvamp?

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla fina läsare!
Nu när det är så grått och trist och jävligt är det dags att ta sig i kragen och fräscha upp sina kroppsdelar lite. Jag tänker då speciellt på fötterna, som är den del jag gillar minst. Fötter med krokiga tår och förhårdnader och alla konstiga saker som svamp och vårtor. Isch tvi. Jag är allergisk mot fötter. Har ni tänkt på att ju snyggare en tjej är desto äckligare fötter har hon, inte alltid men oftast, enligt mina studier på stranden. Och manliga fötter går inte ens att titta på förrän ögonen ruttnar och poppar ut. 
 
Igår hade jag en sådan där "hata foten dag" då jag helst skulle vilja skära av dem. Stanken var enorm, det var som något från yttre rymden. Inte avföring alltså utan värre. Jag klippte klorna (ja, dom är riktigt grova) och sedan satte jag duschslangen på full speed och spolade bort strumpluddet. Jag fick tvåla in dem med Axe duschkräm för att bli av med samtliga odörer...
 
 
Här är en liten bild på mina fötter, för att minska obehaget för er.
(Här är de rena och fotsvampen är plockad.)
 
 
 
 
Sedan målade jag dem svarta och motivet är nog det jag blivit mest nöjd med någonsin.
Tyck nu inte att jag är snuskig, jag är bara lite nytänkande och konstnärlig.
 
 
 
 
Så lider du av fotsvamp så är rekommenderar jag detta motiv då det förflyttar fokuset till något helt annat.
 
 
 
Vad tycker ni om fötter?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Loddi säger:

    Jag tycker fötter är helt onödiga och borde huggas av på alla människor och bytas ut mot hovar. Det blir lite svårare att dansa men det får man ta, annars är det en bra idé att måla träden från avatar filmen som du gjort på stortån! inget snuskigt med blåa jättar som är krympta och springer runt i ens strumpor... kolla bara på smurfarna dom är inte alls snuskiga förutom kanske gammelsmurfen som går runt och tafsar på dom andra smurfarna! PS. mina ögon ploppar också ut av ruttenhet hela tiden men det är när jag ser söliga folk på tunnelbanan!

    Svar: Håller med dig!
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-28 | 11:02:49

Kommentera inlägget här: