kuligastesofi

En felanmälan man helst inte gör

Kategori: Allmänt

För ungefär en timme sedan låg jag inne på sängen i en avancerad yogaställning när jag hör ett brak och ett skrik och sedan ett asgarv och efter det ett AAAAAAJJJJ...
 
Oj vad farao har hänt tänker jag?
 
 
Man ser inte så bra på bilden men jag ligger typ med benen upp i luften.
 
 
Under tiden hände det som inte fick hända.
 
 
Någon (vi nämner inga namn) sket sönder toasitsen....
 
 
Hela sitsen sprack rakt igenom.
 
 
Min första tanke var...hur i hela vetet felanmäler man detta? Ska man säga sanningen och kommer de att tro på det?
 
 
 
Ok för att återgå till första meningen och förklara vad som egentligen hände.
 
Brak = toasitsen knäcks (hur det nu kunde hända? haha)
Skrik = personen som sitter på den tror att hela toan ska trilla ner från fästet i väggen.
Asgarv = när personen inser att toan är intakt, endast toasitsen som strök med.
AAAAAAJJJJ = toasitsen biter sig fast i röven...
 
Kvällens varning till er alla: Skit försiktigt.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Aaaaaahahahahah jag döööööör

    Svar: Jag dog (lite) med när detta hände HAHAHAHA
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-28 | 21:20:55
    Bloggadress: http://elinbloggar.webblogg.se

Kommentera inlägget här: