kuligastesofi

Det bara är så..

Kategori: Allmänt

Jag trodde att det var över..
 
..men det måste vara något fel på mig (?) eftersom alla utvecklingstörda människor dras till mig. Inget ont emot dem men det är lite psykiskt påfrestande ibland. Speciellt att de alltid ska vara dryga och fråga en massa konstiga saker. Igår kom en sådan kille fram och inledde med att fråga hur det var med mig. Jag sa korthugget att det var bra. Jag frågade inte hur det var med honom för det låg inte i mitt intresse. Men han spann vidare och nästa fråga var om jag tyckte om shampoo. Jag svarade än mer ignorant att ja...jag gillar väl shampoo? Hur så? Då plockade han fumligt fram ett mini-shampoo ur fickan och frågade om jag ville ha det. Jag sa "nej tack" och flydde hastigt ifrån platsen. De har nämligen alltid något fuffens för sig, har jag erfarit under alla mina levnadsår. Sist jag träffade på denna killen (ca 6 år sedan) delgav han en massa allmänt konstig info om hans påstådda flickväns bröst och ställde ännu konstigare frågor om mig, såsom "När började du använda BH?" och så frågade han även, med sitt läspande tal, om när jag fick mina bröst och annat obehagligt som jag helst förtränger. Kändes som en smärre verbal våldtäkt.
 
En annan gång lurades jag av en annan sådan människa som uttnyttjade sitt handikapp för att hålla mig i handen över gatan, på ett hårt trafikerat övergångställe. Dohhh. Fast i det fallet låg naiviteten hos mig. Jag ville ju bara vara snäll och hjälpa till och det gjorde jag men kanske inte riktigt på det sättet jag tänkt mig. Det är nog det största leendet jag sett i hela mitt liv när jag väl hjälpt honom över gatan i rusningstrafiken. Men jag bjöd på det, även fast jag fortfarande är svårt mobbad för det  :P.
 
 
 
 
 
 
Som jag själv ser mig. En glad tjej med buskiga ögonbryn och som ibland glömmer sätta på mascara på morgonen.
 
 
 
 
 
 
 
Som de utvecklingstörda antagligen ser mig....
 
 
 
 
 
 
 
Lägg märke till att jag lyckades framkalla autentiskt dregel. Det sipprade ut då jag var så uppe i det jag höll på med..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Aaaaahahahaha jag känner igen mig!!! Jag ska också börja dregla så kanske jag får vara ifred eller så kanske det blir ännu fler stalkers... och du varför fick inte jag höra om barnen i knullerbyn???? Djupt besviken haha

    Svar: Jag vet jag tänkte faktiskt på dig medan jag skrev inlägget om de utvecklingsstörda. De är lite som stalkers för de dyker upp lite varstans. Jag lovar att läsa min version av Bullerbyn nästa gång du hälsar på :D Puss på nosen
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-24 | 19:55:05
    Bloggadress: http://elinbloggar.webblogg.se
  • Tony man säger:

    Så sjukt roligt... Och sista bilden är fan hög standard på den :)

    Svar: hahaha tack :) jag älskar den bilden. Så glad att jag tog den :P
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-10-24 | 22:55:35

Kommentera inlägget här: