kuligastesofi

Skalle Per

Kategori: Min sjuka humor

Testade en app! Whohooo. Eller egentligen så var det två.

IFart och Baldbooth. Låter skitroliga men var riktigt fattiga i mina ögon och öron men jag ville prova något nytt och vågat. Alla kör med röstförvrängaren nu och den där som man kan se sig själv i olika frisyrer med. Jag ville vara annorlunda.

För att konma till saken så satt jag och Tony i skilda rum när jag startade iFart. Fy vilka brakskitar! Jag blev nästan lite stolt. Så hör jag Tony säga "alltså den där appen är bara ca 20 år gammal." Slut på det roliga alltså. Hjulet var redan uppfunnet.


App nr 2 jag testade var som tidigare nämnt Baldbooth. Namnet avslöjar allt; skalligbåset. Man tar en bild på sig själv och sen ser man ut som en skalle Per. Egentligen är det inget skoj med det för vem vill ens se sig själv som skallig? Och skallen såg dessutom ut att vara ritad i Paint.

Ha det gött och simma aldrig lugnt var (skallig ehh..) galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: