kuligastesofi

Ska jag?

Kategori: Min sjuka humor

 
Idag är det fredagskväll och vad passar då bättre än att börja planera "Söndagsbikten". Ja ni hörde rätt! Går inte alla och tömmer sina smutsiga sinnen hos prästen nuförtiden?
 
Ok sanningen att säga så har jag själv aldrig biktat mig, MEN skulle verkligen vilja och behöva göra det.
Jag har dock inte fattat riktigt vilka öppettider de där båsen har. Någon som vet?
Eller är jag 200 år för sent på det?
 
Det finns en massa e-biktbås här inne på nätet men det är fan inte samma sak.
Allt ska man göra inne på sin dator i denna moderna värld. Nej, har man syndat riktigt ordentligt och länge så måste det vara äkta vara. Präst + hederligt gammalt biktbås!
 
Här är ett sammandrag av alla mina synder senaste tiden.
Känsliga tittare varnas och bör inte fortsätta titta efter denna mening.
 
 
Jag har handlat i en Victoria Secret butik.
 
 
Jag har festat.
 
 
Jag har intagit alkohol.
 
 
Jag har låtit en hund spela piano.
 
 
 
Jag har fäktats naken.
 
 
Och slutligen har jag hånglat upp ett lik.
 
 
 
 
Jag läste lite om de sju dödssynderna och straffen för dem och insåg att jag kanske inte skulle gå och bikta mig iallafall...?!

 

Texten nedan är lånad från Wikipedia...

"Dödssyndernas straff i Helvetet

  • Högmod - att rådbråkas(krossa lemmarna)
  • Girighet - att sitta i en kittel med kokande olja.
  • Vällust - att bli insmord i eld och svavel
  • Avund - att sitta i iskallt vatten
  • Frosseri - att äta råttor, paddor och ormar
  • Vrede - att styckas levande
  • Lättja - att kastas i en ormgrop"
 
 
 
Godkväll till er alla!
Och kom ihåg synda aldrig lugnt, var galen! 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Lugn bara lugn. Du kan bikta dig imorgon för trollet Flisan i Bokskogen. Garanterat mer riskfritt:-D

    Svar: måste vara du som är Flisan då? hoppas på det :P
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-11-16 | 20:58:28

Kommentera inlägget här: