kuligastesofi

Processen

Kategori: Skönhet

De som känner mig i det verkliga livet har nog sett eller också erfarit min sadistiska sida. Jag gillar smärta och helst ska den då tillfogas andra. Det känns som en liten återfödelse att få andra att lida och det ger mig så mycket glädje i mitt liv att jag ständigt letar nya offer. Inte nog med att jag plågar folk, jag skrattar högt under tiden och ibland filmar jag till och med.
 
Innan idag var jag tvungen att skövla lite av min egen skog. För er som inte vet riktigt vad ni ska tro om mig nu så pratar vi om hårborttagning i olika former. Epilering, vaxning och manuellt med pincett. Jag älskar alla nämnda metoder.
 
Jag satt i soffan och tog det lugnt i ett par sekunder. Skulle ta en sådan där fin egobild som alla tjejer brukar lyckas bra med. Jag lyfter armen för att få till den ultimata porrposen. DET skulle jag inte gjort.. 
 
Det var så yvigt och hemskt där i den "glömda hålan". Jag lägger bara en liten före-bild så att ni undslipper permanenta ögonskador. 
 
 
 
På bilden ser ni min lyxiga epilator (som ändå gör lika ont som alla andra billigare varianter)
 

 
Epilatorn åkte fram idag och varje gång jag tillfogar mig själv smärta känns det som jag ska spy och svimma samtidigt. (För alla som inte vet så är epilatorn en maskin som drar ut hår med rötter och allt - no mercey) Under denna process skrattar jag inte utan jag svettas som en gnu.
 
 
Lite hår i vasken..
 
 
 
Och sedan var jag skallig som en bebisrumpa!
Jag är något omtöcknad på bilden men strunt i det, nu är jag fin.
 
 
 
Så vi kan sammanfatta detta inlägget med att det är mycket roligare med hårborttagning på sina offer. 
 
 
Här kommer en normal bild (allting är ju relativt) för att återställa era utsatta ögon.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: