kuligastesofi

Min födelsedag 2012

Kategori: Kuligt

Nu lite kortfattat om min födelsedag!
Den började ganska bra. Skulle diska glasen som var dammiga och bakom mig small det utav bara den.
Jag visste väl inte att man inte skulle ta av foliet och inte visste jag heller att man inte skulle ta av ståltråden runt korken och att man inte skulle låta den stå så...PANG! Amatööööör var skrivet på min högra skinka.
 
Som tur var stod jag med ryggen emot när flaskan började spruta hejvilt över kök och golv.
 
 
 
Jag tackar alla helgon för att det inte var Crystal. Då hade jag förmodligen slickat diskbänken torr.
 
 
Några av mina presenter. Halsduk och halsband to keep me warm.
 
4 stycken Clean-parfymer to keep me clean.
 
 
Jag fick även en rosa pincett, (eftersom jag är besatt av att dra ut hårstrån, helst på andra) en förstoringsspegel (så jag ser mina kommande rynkor bättre), en ansiktsbehandling och handkräm till min husmodershand. Fick fler men nu orkar jag inte rabbla mer. Hjärtligt tack alla snälla själar som tyckte jag var värd presenterna.
 
Tack Maria! (Du har verkligen fattat konceptet.)
 
Wooo hooo musen festade också.

Tequila rose.
 
Ljus som ljus. (Ja Elin, den vita lilla saken på tårtan ÄR en gris)
 
Kände hur rynkorna växte fram under kvällen. Men what ever, jag är lika glad för det.
 
Tummen upp för att fylla år!
 
 
Jordens påstådda undergång nalkades dagen efter min födelsedag, men det blev inget av denna gången heller!
 
 
HAHAHA
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för att jag fick komma och fira dig min käraste <3

    Svar: Tack för att du ville komma darl. <3
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-12-23 | 22:52:23
  • Elin säger:

    Ååååååh en gristårta!!!!!!!!!!

    2012-12-24 | 08:06:56
    Bloggadress: http://elinbloggar.webblogg.se

Kommentera inlägget här: