kuligastesofi

Skåla med mig för fan!

Kategori: Skönhet

Hey
 
Imorgon kommer jag vakna upp med hängpattar, skägg på hakan, rynkor och grått hår. Idag har jag endast lite tid kvar att njuta av mina snart forna ungdomsdar så jag tänker envist vara vaken den tiden. (även om ögonlocken mig nu tynger) Så jag tackar för tiden som ung (och vacker). Nu vandrar jag snart längs åldrandets stig. Och det finns ingen återvändo. IIIIIIIÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH säger denna gamla åsna!!!
 
 
Idag:
 
 
Imorgon:
 
We´re like diamonds in the sky..
 
 
 
Det enda jag önskar mig imorgon är att bli äggad och att få en massa grattishälsningar på Facebok!
Jag når nu åldern för att vara för gammal för att få presenter ;).
 
 
Och med denna kanske tre år gamla ungdomens bild avslutar jag med ett enkelt men kraftfullt:
 
 
SKÅL!
 

Kommentarer

  • Chri säger:

    Hahahaha du är för go och rolig :)

    2012-12-19 | 23:52:39
  • lena säger:

    Stackare som fyller 20. Ja då kan man verkligen känna sig gammal....

    2012-12-20 | 00:55:57

Kommentera inlägget här: