kuligastesofi

Sladda runt med mig?

Kategori: Kuligt

 
Nu är det vinter och det är snö och det första jag tänker på är att sladda med bilen (en slags "vuxenpulka") Fast det är inte kul för jag vill inte köra sönder vår egen bil som är hel och bara cirka tio år gammal. 
 
Så, mina kära läsare jag tänkte samla ihop ett litet sladd-gäng och skramla ihop högst en tusing till typ en Volvo 240. En kombi kan också vara kul för då kan hälften av gänget sitta i bagageluckan och flyga omkring som små ärtor. Jag har kollat Blocket men det verkar vara ursvårt att få tag på en sådan skrothög just nu. Alla är ute och träcker i snön med skiten. Dooohh vad störigt...
 
Jag skulle lätt kunna slänga upp mig på en Volvo såhär, med porrväskan! Hoppas ni uppskattar bilden som jag satt med en bra stund. (Tony fick spel på mig..."du bloggar alltid så länge") Men enligt mig fick jag bara till det.
 
Åhhh
 
 
 
M m mmmmm.
 
 
Tänk er Tony med hockeyfrilla körandes i en härlig gammal goding! Oh yeah baby!
 
Alltså jag dreglar. 
 
 
Vill ni vara med och köra rally i snön?
Eller vill ni hellre rida på en kiwi? Valet är svårt och det är ert!
 
 
Vi hörs...