kuligastesofi

Porrväskan

Kategori: Skönhet

Hej i natten
 
Jag rotade precis runt i min garderob i hopp om att finna något fint till imorgon och hittade denna underbara 1990-tals keation till väska. Egensydd och porrfaktorn är på topp!
 
 
Tygvalet kan diskuteras men den är verkligen välsydd.
Min fråga till er är då självklar: Kan jag ha denna på personalfesten imorgon?
 
 
Provade att bära olika saker i den... Älskade Cola-flaskan.
 
 
Hårmunken och borsten...
 
 
Eftersom jag sällan använder väskor så vet jag inte riktigt vad man stoppar i dem. Har jag väska brukar den först vara nästan helt tom så när som ett läppcerat eller liknande och efter ett tag brukar jag kalla den för den bärbara papperskorgen. Så jag brukar köra utan. Då blir istället jackfickorna ganska snabbt som ballonger = fyllda med skit. Vad är det med oss kvinnofolk alltså? Är vi födda som lumpesamlare eller är det bara jag som lider av detta jobbiga fenomen?
 
Väskan är till salu om någon är intresserad. Designad och sydd av mig i förra århundradet!
 
Högstbjudande. (obs! Innehållet på bilderna ingår ej i köpet)
 
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
 
 
För att peppa mig själv efter den markabra men välbehövda ansiktsbehandlningen tidigare idag, har jag satt uppmuntrande klistermärken för att täcka största delen av mitt "prickigakorv-ansikte".
(ansiktsbehandlingen gjordes på Jennyfer´s Cosmetique på Center Syd. Mycket duktig och trevlig tjej)
 
 
 
TJOHEJ!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Nääääääää.... nu är det väl dags för dig att uppdatera?! Jag väntar med spänning varje dag på hur bilderna vi tog egentligen ser ut.... hahaha

    Svar: Jag har inte orkat, festen tog hårt på mig. Men nu är det på G!
    kuligastesofi.blogg.se

    2012-11-26 | 23:22:52

Kommentera inlägget här: