kuligastesofi

Allt är dött

Kategori: Skönhet

 
Var det meningen att man skulle vattna den här basilikan i kruka?
 
Jag hade den först i kylen men det såg jag sedan att man visst inte fick ha. Råkade av okänd anledning läsa det på förpackningen dagen efter jag satte in den i kylen...då led den redan av svår hypotermi. Bladen hade börjat svartna i topparna. Ups. Förlåt Herr Basilika. Jag som "bara" tänkte äta upp dig och ville hålla dig fräsch innan dess.
 
Det är inte så många växter som lyckas hålla sig levande i min närvaro.
 
Inte fiskar heller.. men en räcker väl? (Aka "Fettot" för den äter så mycket)
 
 
Men min kära, älskade hund har jag hållt vid livet. Han är snart 6 bast! Kan vara för att han ständigt påminner mig om sin existens. Växterna tassar liksom inte runt hela tiden och leker inte med äckliga tygråttor från IKEA och hade de skällt hade jag blivit väldigt chockad.
 
 
 
 
Men ok, jag har konstaterat att mina fingrar inte är gröna men jag har säkert något annat som är bra!
Har bara inte kommit på vad än.
 
 
Så simma aldrig lugnt, var gaaaaaaaaaaalen!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: